Thanks for visiting my blog.

Het zou leuk zijn wanneer je een berichtje achterlaat. :-)
I would appreciate a little message. :-)

Hierbij wil ik Petra bedanken want dankzij haar geweldige site,
www.poohbeers.eigenstart.nl, ben ik met de bouw van mijn poppenhuis begonnen.

Thanks to Petra. Without her nice site, www.poohbeers.eigenstart.nl, I would never been started with my doll house.

Ik probeer de dingen die ik maak zo goed mogelijk te omschrijven maar er kunnen soms typefoutjes in de tekst staan dus controleer van te voren even of het allemaal klopt.

The thing I create I put on my blog. Although I try to make no mistakes it's possible that something went wrong so please check before you make a copy.

woensdag 19 december 2012

Thanks to Anne.

One facebook friend put a side on her page.
This is a wonderful side for all who likes to knit, embroider, crochet.

http://www.antiquepatternlibrary.org/html/warm/catalog.htm

I wish you all a very Merry Christmas and a wonderful, productive and Happy New Year !!!

4 opmerkingen:

  1. Hello Dorien,
    Thank you for the link! I wish you and your loved ones a very happy christmas and all the best for the new year.
    Big hugs,
    Giac

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dear Giac,
      You're welcome. One book is about French furniture. So when you're having Holidays you can look into the list. Not all the books are about stitching.
      Hugs Dorien.

      Verwijderen
  2. Hi Dorien, wat lief dat je deze link met ons deelt, dankjewel! Ik vind bijna nooit iets nieuws, anders zou ik het ook gelijk willen delen!
    Ik wens jouw familie en jou hele fijne feestdagen toe!
    Lieve groetjes, Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Ilona,
      Wanneer ik een "slechte" dag heb dan hang ik een beetje rond op mijn Facebook pagina en surf ik wat op het Internet.
      Ik weet niet of je van bloemen maken houdt. Maar daar staat ook een boek over op de lijst. Het is niet alleen haken en borduren.
      Fijne Feestdagen
      Groetjes Dorien.

      Verwijderen